moliri er for
alle
... BestyrelserBeboereMedarbejdere 

moliri skaber værdi for hele boligselskabet

Ved at forbinde boligselskabets mange kontaktflader i én platform, skaber moliri øget værdi for beboere, bestyrelser og personale.

Brugerstyring

I har fuld kontrol over hvilke brugere, der kan oprette og redigere indhold på tværs af boligselskabets mange kontaktflader.

Løbende udvikling

moliri er et levende produkt, der er under konstant udvikling – det betyder ugentlige opdateringer og nye features.

Integration

Med integration til flere fagsystemer og automatisering, samler moliri jeres fokus ét sted – nemlig på øget værdiskabelse gennem dialog.

Digital arbejdsplads

moliri binder hele Office 365 sammen i én simpel platform, så I får glæde af de mange programmer og funktioner med relevans for jer

For beboerne

... skaber moliri fuldt overblik over dokumenter, kontakter, selvbetjening og boligtilbud, døgnet rundt.

 

I moliri præsenteres beboerne for personaliseret indhold med udgangspunkt i deres aktuelle situation og behov. Eksempelvis har de nem adgang til forbrug, indbetalinger samt booking af vasketid, og servicehenvendelser. Der er ligeledes hurtig adgang til den integrerede FAQ, som giver svar på en række spørgsmål.

 

Dermed bliver kommunikationen med boligselskabet både nem og effektiv, hvilket øger værdien for beboerne og effektiviserer boligselskabets administration. 

Bedre kontaktmuligheder

Afstanden til boligselskabet bliver mindsket, da der er åbent 24/7 i moliri

Mulighed for selvbetjening

Adgang til personlig betjening og løbende orientering om egne henvendelser

Fleksible blanketter

Ansøgninger og henvendelser via fleksible blanketter med digital signatur

For bestyrelsen

... skaber moliri plads til medbestemmelse og styrker samarbejdet i beboerdemokratiet.

Med moliri er det både nemt og overskueligt at håndtere alle de oplysninger, som bestyrelsen har brug for. Dermed skabes de optimale betingelser for fordybelse, engagement og øget effektivitet.

I får med andre ord en vidensdelingsplatform, der med garanti vil gøre dagligdagen som bestyrelsesmedlem lettere, og tilmed sikre kvaliteten af arbejdet.

Nemt og effektivt

Opfølgning på budgetter og adgang til bestyrelsens eget dokumentarkiv og fælles kalenderfunktion

Dagsordensmodul

Simpel håndtering af dagsordner – opret nye møder, dagsordner og mødereferater med få klik

Del og kommenter

Bestyrelsen kan dele deres noter og kommentere indbyrdes.

For personalet

.. skaber moliri engagerende og involverende vidensdeling på tværs af hele organisationen.

Med dokumenter, artikler og vidensdeling samlet ét sted, binder moliri boligselskabets processer sammen.

I får en omfangsrig og brugervenlig videndelingsplatform, der giver mulighed for at engagere og involvere hele organisationen.
Al information er tilmed lige ved hånden, da det hele er tilgængeligt direkte fra forsiden. 

Meget mere vidensdeling

Deling af billeder og dokumenter mellem kolleger – også uden for boligselskabets fysiske rammer.

Intelligent søgefunktion

Slut med at lede forgæves efter dokumenter eller kontaktoplysninger på medarbejdere.

Opgaveplanlægning

Bedre ressourcefordeling gennem planlægning og opfølgning af beboerhenvendelser.